Služby
Předmětem smlouvy o správě je zajišťování následujících úkonů: - vedení kompletního účetnictví - kalkulace záloh na služby na příští rok včetně rozpisu na jednotlivé byty s přihlédnutím ke známým cenovým úpravám vydaných Ministerstvem financí - kalkulace záloh na opravy a jiné výdaje dle určení výboru společenství vlastníků - sledování úhrad služeb a fondu oprav podle bytů na základě bankovních výpisů a úhrad inkasního střediska - 2x upomínka nezaplacených úhrad - informování společenství vlastníků o dlužnících nezaplacených měsíčních úhrad - pojištění domů - evidence výdajů na provoz a údržbu v členění dle Stanov za dům na základě převzatých dokladů od společenství vlastníků - roční přehled plateb záloh a nákladů za služby podle bytů s vyúčtováním za uplynulý rok v následujícím roce, nejpozději do 6 měsíce - rozdělení výdajů na opravy společných částí domu a vyúčtování se zaplacenými zálohami, nejpozději do 6 měsíce - zajištění technické prohlídky domu na vyžádání společenství vlastníků domu - na jejím základě sestavení plánu údržby a nezbytně nutných oprav pro následující kalendářní rok - vystavování objednávek, zpracování smluv o dílo na žádost společenství vlastníků - na upozornění společenství vlastníků řešení eventuelních reklamací během záruční doby u dodavatelů sjednaných správcem - zabezpečení pravidelných předepsaných revizí domovních zařízení včetně zajištění odstranění zjištěných závad podle platných zákonů a vyhlášek ČR - zajišťování odstranění havarijních poruch v takovém rozsahu, aby bylo zamezeno dalším škodám, podle rozsahu havárie zajištění provizorní nebo definitivní opravy dle pokynů společenství vlastníků - uzavírání smluv na odvoz odpadu, dodávky vodného a stočného, společný odběr elektrické energie, úklid společných prostor domu, čištění komínů, servis výtahu (pokud ho vlastní) a plnění povinností z nich vyplývající Pojištění odpovědnosti za škodu z titulu vykonávané činnosti máme uzavřeno do výše 5 mil. Kč.
|
||